SZAKDOLGOZATOK – BKTF / REPERTORY OF THESES – BCDA

Joe ALEGADO (BA) 2016: A Tale of Colliding Ideas
Joe ALEGADO (MA) 2017: A Trajectory in Dance – The Evolution of the Alegado Movement Language
ANGELUS Iván (MA) 2018: Az én pedagógiám – 2017
ARANY Virág (BA) 2012: Táncos én-ek
ARANY Virág (MA) 2017: Művészközösségek, táncos-művésztelepek pedagógiai sajátosságai
BÉKÉSI-SZOMBATI Anett (BA) 2019: Elképzeléstől a megvalósulásig. Alkotói folyamatok. Takeover és Insert című darab összehasonlítása
BICZÓK Anna (BA) 2012: Figyelmi fókuszok a testtel való munkában – Mozgásimprovizációs tapasztalataim az oktatásban és az alkotásban
Arnaud BLONDEL (BA) 2013: Staging danger in contemporary dance – Reaching the limits
BÓDI Alexandra (BA) 2014: Cigány vér !?
BOKOR Felícia (BA) 2016: A jelen mint teremtő forrás – A színpadi jelenlét természete
Alja BRANC (BA) 2019: The Phenomenon of Spinning. Spinning as an element of a dancer's technique
BURUS Tamás (BA) 2015: Az iskola mint tanító tényező
Gaja Rupnik CARUSO (BA) 2019: Playground Dance. Usage of Games as a Choreographic Method
Justine COPETTE (BA) 2019: Site-specific Dance on Tour. How to transpose a Site-specific dance performance to different locations?
CUHORKA Emese (BA) 2011: A test mint a kíváncsiság anyaga – Amatőröknek tartott kortárstánc óráim tapasztalatai
CZÉDULÁS Hanga (BA) 2018: Practice. Developing the skill of practice through cycle modeling and eliminating blockage
CSASZNYI Blanka (BA) 2017: Önálló stílusú táncos
CSEREPES Gyula (BA) 2019: Az előadótól az alkotóig. Egy alkotói módszer kialakulásának folyamata
DEBRECENYI Márton (BA) 2019: Communication through Touch. Cooperation through the point of touch in dancing together
DÉZSI Kata (BA) 2011: Világítástechnika a táncművészetben
Franziska DOFFIN (BA) 2019: Musical movement. Exploration of rhythm practice in dance
DÖMÖTÖR Judit (BA) 2015: Újratöltve – Az optimális test-tudati állapot és az "én" mozgásba kerülése a táncos szempontjából
DÖMÖTÖR Luca (BA) 2015: Szabadság és felelősség párhuzama a kontakt improvizáció tükrében
DRÁVUCZ Petra (BA) 2012: Haidau – A haidau motívum feldolgozása a Haidau című kortárstánc darabban
DRÁVUCZ Petra (MA) 2015: Az örömélmény azonosítása és tudatosítása a kortárstánc tanításban
EMŐDI Lilla (BA) 2012: Tánc és beszéd kapcsolata a színpadon, egy magyarországi táncegyüttes előadásaiban
ESZLÁRI Mirjam (BA) 2013: Mozgásos játékok szerepe a tánchoz vezető úton
FARKAS Zoltán Batyu (MA) 2011: Néptánc alaptechnikák módszertana – Kárpát-medencei népek táncainak tanítási módszertana kortárstáncos közegben
FEKETE Hedvig (MA) 2012: Gondolatok a balett szerepéről a hivatásos kortárstánc képzésben
Jerneja FEKONJA (BA) 2019: One Mind Different Bodies. The phenomenon of common group action with a collective mind
FURULYÁS Dóra (BA) 2019: Short Cut. A betanulás folyamatának részletes elemzése
GARAI Júlia (MA) 2012: Belülről kifelé – Az instrukciók szerepe a balett oktatásban
HADI Júlia (BA) 2011: Öt akadály+1
HÁRSFAI Noémi (BA) 2013: Nyelvi összetevők vizsgálata a Hodworks Basse dance című előadásában, a nonverbális kommunikáció tükrében
HÁRSFAI Noémi (MA) 2015: 9-13 éves lányok és fiúk érintkezése a kreatív gyerektánc órán
HEVÉR Zsófia (BA) 2012: Táncfotó – A dinamikus képek titkai
HEVÉR Zsófia (MA) 2015: A szerepjátékok természete a 13-16 évesek kortárstánc óráin
HÓD Adrienn (BA) 2014: Tánctanítás improvizációval
HROTKÓ Heléna (BA) 2010: Set and Reset/Reset – A Budapesti Kortárstánc Fıiskola újraalkotási projektje
KAPRINYÁK Renáta (BA) 2009: Az improvizáció használata a modern és kortárstánc oktatásban Magyarországon
KELEMEN Krisztián (BA) 2012: Külföldi hatások a magyarországi kortárstáncra
LÉVAI Viola (BA) 2015: A figyelem jelenléte és irányítása tánc közben
MAROS Judit (BA) 2014: Amatőr résztvevőkben lezajló lelki folyamatok összefüggései a próbafolyamat fázisaival
Ivona MEDIČ (BA) 2019: Contemporary Dance in Popular Culture. Music video choreography
MÉSZÁROS Máté (MA) 2019: Progresszív tánctanítási módszerek. Iskolákban, mesterkurzusokon és workshopokon
MOLNÁR Dániel (BA) 2012: Jelenlét – Kutatás a színpadi jelenlétet befolyásoló külső és belső tényezők témájában
NAGY Imola (BA) 2013: Kívülről Be – Belső folyamatok és a versengés viszonya az amatőr tánctól a hivatásig
NÉMET Ildikó (BA) 2016: Út a testi és lelki gátlások feloldásáig improvizáció segítségével
NÉMETH Luca (MA) 2017: Alapfokú és professzionális táncművészképzés – Hasonlóságok és különbségek
OBERFRANK Réka (BA) 2018: Személyiség, kommunikáció, mozgás. Személyiségfejlődés a Budapest Kortárstánc Főiskola kommunikációs módszerei által
Petra PEČEK (BA) 2018: Personal stories of women on stage
Julija PEČNIKAR (BA) 2019: Motion Trigger to Dance Practice  
PELLES Nikolett (BA) 2013: A női táncosokra nehezedő testalkati elvárások okai és következményei
PELLES Nikolett (MA) 2017: Dance Movement Therapy in Dance Education. Different ways of self-study for dancers applied from Dance Movement Therapy
PETE Orsolya (MA) 2014: Kreatív Project
PETROVICS Sándor (BA) 2012: Ördöglakat – Fiútánc munkanapló
REIDL (ÉLIÁS) Kamilla (MA) 2012: Mozgásfejlesztő módszerekben tapasztaltak integrálása a táncoktatásba
RÉTI-HARMATH Olivia Eszter (BA) 2019: Pitypang avagy az átváltozás virágai. Alkotói munka a Baltazár Színház társulatával
RÓZSAVÖLGYI Zsuzsanna (BA) 2017: Soft Tissue Balancing – Olvasási engedély kérése / Reading permission request: rozsuzs@gmail.com
SESSI Krisztina (BA) 2015: KortársNéptánc – A Budapest Kortárstánc Főiskolán ötvözött és kialakult kortárs néptánc bemutatása és hatása a táncművészi pályámra
Chao SHI (BA) 2018: A Reflection on My Personal Experiences A Comparison between Chinese and Western Ballet Education
Chao SHI (MA) 2019: Dance Long and Healthy. The causes of and prevention of dance related injuries
SZEMESSY Kinga (BA) 2013: A kritika helye a kortárs előadóművészetben
SZERI Viktor (BA) 2019: A multifunkcionális alkotó. Tapasztalatok az iskola elvégzése után koreográfusként a pályázás, darabmegvalósítás, továbbjátszás területén
SZIRTES Krisztina (BA) 2017: A kortárs tánc társadalmi beágyazottsága Budapesten – akadályok és lehetőségek
SZOKOL Katalin (BA) 2018: Hogyan válhat javamra a sérülésem?
SZŰCS Dóra Ida (BA) 2012: Recepttánc – Táncelemzési módszerek a kortárs művészetekben
TAKÁCS Ramóna (BA) 2016: TÁNCOS FAKTOR – Tapasztalatok alapján összegyűjtött, a táncos mindennapjaira kiható témák
TORDA Kata (BA) 2009: A jóga fontosságának vizsgálata a kortárstáncos életében energetikai és fizikai szempontok alapján
Virva TORKKO (BA) 2018: Improvisation as my tool for dancing
Ana TOT (BA) 2017: Learning and Understanding Contemporary Dance throughout Different Age
TÓTH Laura (BA) 2015: Táncoló tudat
TÓTH Laura (MA) 2019: Alapkövek. A tinédzserkorúak személyiségfejlődésének vizsgálata a kortárstánc és saját pedagógiai módszereim által
VADAS Zsófia Tamara (BA) 2012: Ha beszéled a nyelvem, beszélem a nyelved – A Budapest Tánciskola és a Megálló Csoport Alapítvány közös mozgásos műhelymunkája
VÁGNER Orsolya (BA) 2018: Szerethető színpadi esetlenség. Kutatás a táncművészek nem megjátszott esetlenségének lehetőségéről
VARGA Viktória (BA) 2009: A szorongás és kreativitás viszonya a táncórán
VARGA Viktória (MA) 2014: A közös nyelv – Mit és hogyan tanítunk
ZÁVODSZKY Rita (BA) 2015: A kortárstánc által alkalmazott tánctechnikák – A Budapest Kortárstánc Főiskola tánctechnikai képzése saját tapasztalat alapján
ZÁVODSZKY Rita (MA) 2017: Alexander-technika a kortárstánc tanításában

 

 

Add a Comment